tisdag 5 april 2011

Rakt in i vardagen!

Tänk va fort man landar,först massa planering om en resa sen är helgen över lika fort som den började wow!
Nu har man tok jobbat känns det som sen man kom hem har iaf hunnit packa upp:)
Åh Emmy ja hon är hos Pappa massor det är konstigt tyst här hemma,tur Hänni är hemma iaf!Ja men det är ju bra då de inte är där såå ofta vi lever ju ihop 24 timmar om dygnet bra hon vill vara där!
Åh nu rider hon nästan varje dag på Happy!Se när jag ska ut på ritt ja våren närmar sig såå borde väl kunna tänkas bli här snart!
Annars har jag en bättre dag än i.g livets toppar å dalar men int är jag bitter heller ha ha!!!!
Jag är känslo människa ändå in i själen:)
Trivs fortfarande jätte bra i lägenheten saknar inte huset ett bra val:)Men saknar mina vänner nu när vilevt så inpå hela helgen:)Ja utan er tjejer vore livet halvt garanterat!Vännerna står kvar då kärleken dör,alltså lägga mest energi på de:)
Puss å Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar