måndag 25 april 2011

Att bli äldre har sina fördelar!

Ja inte skulle jag vilja byta å vara ynge igen!Mitt sinne är ännu ungt fastän jag naturligtvis åldras i kropp å själ!Man behöver inte fundera såå mycket egentligen.Sånt som gör att man inte orkar kan man släppa.Som ung skulle man hålla sig fast vid något som aldrig skulle bli!Som "vuxen" lägger man andra beslut å förhoppningsvis vet man vad man vill med livet!Vissa beslut i livet är svåra att ta oavsett vad det gäller å då lär man följa hjärtat å det är inte heller alltid såå lätt!Även om jag i slutändan tror de blir det bästa!
Jag har lärt mig med åren att man tar inte vad som helst,saker som man tvivlar de minsta på är bara att släppa!Jag har släppt många saker i livet som fått mig undra å är riktigt nöjd med mina beslut!Även om inte alla då förstår så gör jag det som är bäst för mig!Man ska inte behålla saker i livet som ,man inte tror på finns ingen anledning!
Å dessutom är livet åter igen mys härliga vår å härliga vänner!Å väldigt glad för en vän nu,håller alla tummar att detta blir bra!
Å Emma gumman då som förlorade sin Mats i olyckan på fyrhjulingen,jag vet det är tungt,hoppas ditt avsked t honom i dag blir fint så du kan få leva vidare!Du vet var jag finns!Kramar!

2 kommentarer: