tisdag 29 januari 2013

Allt ordnar sig!

Gårdagens funderingar har löst sig!åh visst är de dags att gå vidare även om ja gjorde de för längesedan!Spenderade f.m med min bok:)jösses den är bra på ett konstigt vis!blandad mellan rätt porrig å rak på sak!å beroende blir man!ena stunden undrar man medans andra kan ja skratta högt!Dagens kommentar: då Ana betraktar Mr Grey hur snygg han är trots orakad å knull rufs hehe fick mig skratta!ja vet min humor är kass ibland!Spekulanter på hus ett ungt par får vi se då!ja lever inte för dagen ja lever i nuet!2 dar kvar nu sen ska ja snurra till Storstan!men mitt fina möter han vet ja blir yr annars!å äntligen får ja se filmen ja väntat på!blir väl stor gråt hehe tur de är mörkt!sen ser ja de såhär allt ont som inte har nå gott med sig!hade inte Niklas funnits å lyft mig varje dag hade ja nog lidit lite av 40 års kris!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar