tisdag 22 januari 2013

Dagen blev bra till slut...

Om ja säger att de är lätt att vara tonårs Mamma då ljuger jag!!de är nästan världs krig varje dag här!Då Emmy hör de hon vill bara!Som att prata med en vägg!Hennes bästa vän är hennes Ajjjjjfååån!gah!!!Hon tycker ja är mest pinsam å fattar inget!Fas två i livet då ja redan gått igenom en tonårs tid med Hanna!Som nu är problemfri!Har ställt krav antingen får Jon lyssna eller bo med sin far!då min ork är slut!hon skulle flytta med glädje!när ja kom från jobbet i afton va hon som ett lamm!hon har bra vänner som rättar henne tack å lov!för övrigt en bra jobb kväll med teater:)mitt jobb är bäst!en jobb kväll kvar!Sen ledig!en spännande vecka!Daniel kmr till helgen en vän ja haft ett par år nu:)vi har inte setts sen i somras!Ewa ska dra ut mig på nå ja inte vet å på Lördag är de dags för vänner å 40 års fest:)så utsikterna är goda!å Niklas tror ja läser mig lika bra som ja med han:)å min nya Ajjjjjpån kom i dag Grattis Mallan;)puss å kram på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar