onsdag 9 januari 2013

Sov Morgon De luxe!

Yes vaknade ju tidigt först av mig själv sen av Emmy som meddelade hon va på g till skolan:)
Sen skulle jag bara sooova lite till joo men visst resulterade i att jag klev upp före 12!Gillar att sova men inte halva dagen nooot ME!Blir ju knappt nå kvar på dagen dåå juu!
Hur som bara göra sig redo å ut med finaste killen som gärna har ryggläge då matte sover.Märks han börjar bli äldre han med.Snart 8 år har jag haft min prins Kipper:)Min trogna vän alltid vid min sida!Pontus han natt suddar gärna med bus.Fortfarande väldigt kär i "sin" toffel suck...Varav han nu fått nytt namn Britta:)Han vet ju ändå inte vilket kön han är nu....Han kör gärna igång runt tolv,ett på natten.Men jag gillar ju nattsudda å i.g va jag ovanligt pigg!
Rör sig mycket i huvudet emellan åt men ändå är nog mitt sinne lugnt.Jag mår bra mitt i livet.
På jobbet iafton å här stannar jag tills i.m.Tjejerna hemma de reder sig skönt ni blir äldre.
Å i.m ska jag hälsa på min bästa Pappa igen:)All tid ifrån dig alla år har fått mig inse hur mycket jag saknat dig!Såå i morgon ses vi:)Ska försöka få med han på bild såå ni får se!
Åh vet ni nu är USB minnet igång jag har fått restruktioner av bästa Ewa såå nu har jag lagt över det jag skrivit där,såå nu kan skrivandet börja.Men vet ju hur jag blir då jag börjar då fiiiiiins inget slut!
Nej ni dags för lite ryggläge läsa min braiga boook:)Någonstans inom oss,Passar mig bra där fins det jag tror på ödet!
Kram mina vänner!Åh tack för ni följer mig på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar