måndag 21 januari 2013

Mååååndag!

Mm den började ja tidigt för att sedan somna om å inse att halva dagen gått:(mm skulle ju bara ligga lite i går då ja kom hem...Hm somnade å vaknade sent!ja somnade nog halv fyra i morse!å typiskt mig vakna natt timmar får mig ligga å undra!riktigt stör mig på något!man vet verkligen vilka som har hjärtat på rätt plats:)vilka som verkligen finns kvar av omtanke å andra omständigheter!du är en av de R dig släpper ja aldrig:)när vissa människor inte inser blir ja sur...Acceptera mig som ja är eller låt de va!lägger ingen energi på de!varför ska jag!som ni säkert förstår har ja inte hunnit såå mycket i dag men en toppen kväll på jobbet:)snart lång ledig kan behövas man e sliten då man varit sjuk...men mår bättre!Bästa medicinen va Niklas övertygad om de!å sist men inte minst vårda dina vänner å de som ligger dig nära hjärtat släpp de aldrig!kramar på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar