måndag 14 januari 2013

Smärta!

Allt som inte dödar stärker skrev någon i dag...sant!men nu tyckte ja ögon va bättre kropp inte i fas ännu!I stort sett bott i min pyamas i 4 dagar nu...börjar tära!å felet med mig så fort ja känner mig minsta pigg är ja i gång med nå!rensade avloppet i.g bra drag not:(väl ute med Kipper i min ena hand å Ewa i mobilen slår de på!jäkla rygg!hon skrattar förstår henne blev helt lam måste låtit roligt!hade fullt upp ta mig in!Så här är vi nu ryggskott:(å ja har gråtit halva dan gått in på mina dunder piller nu då smärtan inte är hanter bar!å klagat å svurit Niklas har fått tagit de han förstår!känns som ja bara gnäller...snart kmr han å ja hoppas på bättre då annars kan han ta de:)skönt med någon som förstår!kram på er å vet ni Mallan är snart på banan igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar