onsdag 30 januari 2013

Fackligt ombud:)

Såå är de nu:)Ska Mallan styra upp här!nej då men va på första MBL i dag!mina jobbar kompisar vill ja jobbar fackligt!Hm undra varför hehe!för ja ger mig aldrig å tala kan ja ju!kommer bli något ja gillar är ju sån som gillar ta tag i saker:)de va f.m det!Sen kom fina Emlan å fira å Leon bus:)som inte va på topp i dag...vem är jämt!kommer leker med dig lite nästa vecka!å nu är ja på jobbet yes!å i.m får ja äntligen kramas å mysa å ta tillvara på varje minut med Mannen som helt fått mig tappat fattningen!du saknas ses i.m på Centralen:)du sa du kunde prioritera jobb åh mig:)imponerad du är ledig för att umgås med mig:)åh ja har såå mycket att tala om!Får skynda innan bion för tror den är över 2 timmar!men du vet ja kan vara tyst med dig:)oftast behövs inte orden vi förstår varann så bra ändå!å årets första semla i dag:)här tänker man inte på figuren heller!kram på er där ute!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar