onsdag 23 januari 2013

Man lär varje dag!

Är de inte så!Nya tankar å funderingar å förhoppningsvis tar man lärdom av nått!hade riktiga vår känslor på dagen:)å för mig betyder de ljuset å solen!ändå känner ja mig ofta trött!härliga ledighet nu är du mig kommen:)ska försöka få nå vettigt gjort:)å i dag nu i kväll en tonårings bekännelser!om du bara visste Emmy vad mitt Mamma hjärta mår bra nu:)du kan verkligen dela allt med mig ja vet de nu!tack för du gjorde!nu vet ja å förstår du mår bättre med!Mig kan du lita på!å allt ja säger å gör är av omtanke för Ja älskar dig!har haft din Pappa på tråden i dag!Han förstår nog men tar inte tag i saker!ja är Vattuman å envis å ger mig inte vad de gäller barnen!av mycket egen erfarenhet va ja med en härjad tonåring!Gick min egen väg alltid!varav ja tänker göra allt ja kan!ja finns alltid för er tjejer de vet ni:)när ni blir stora kmr ni förstå i mig har ni tryggheten!Mamman som inte sover förrän ja vet allt är lugnt!Sen om ja e trött är de såå!Min trio Hanna Emmy å Mamma:)vet ni litar å anförtror er till mig ska ni!ja förstår mera än ni tror!å tack för i kväll Hillevi å Jenny:)skönt jobba med människor som förstår!kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar