torsdag 3 januari 2013

Ge mig rutiner!

Åh såå känns de!Ja som e planerings människa behöver de för att fungera!alla helger,Dåligt med sömn orsaker en oändlig trötthet!behöver ha barn som inte är uppe halva nätterna!!de behöver med rutiner som jag!heltids arbetande Ensamstående Mamma sååå känns de de!å är väl!Ursäkta var tog min egen tid vägen???Du saknas!Den har ja bara då Niklas är här då är tystnad å lugn total vilket är bra gör oss!Jobbar i.m sen ska vi fira Soffan på Lördag:)sen är ja näst!Hm Ewa ska hämta mig på min födelsedag...hm oömma varma kläder på å fin klänning med ja vad har ni hittat på!Den helgen kmr min bästa Daniel bra såå man får skratta lite en sån vän växer inte på träd not!å kanske just för vi bara är å varit alltid vänner de fungerar!Ser fram emot dagen mest för mina vänner å festen resten blir som de blir!en bra dag iaf trots 14 timmar på jobbet är sinnet glatt men ja har en enorm saknad varje minut....vissa dar värre än andra!å saknar höras med dig R.H nytt år nu its Time:)kram på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar