onsdag 23 februari 2011

Att bli älskad för den man faktiskt är!

För visst e de såå!Inte alla som förstår att så är det!Ska man älska någon får man acceptera både personlighet å brister!Ingen är ju fullkomlig å perfekt,om såå vore hur skulle vi då lära oss av våra misstag i livet!Å visst är de väl såå att vi lär så länge vi lever hela tiden!
Åh detta med att gör man nått misstag såå tycker jag alla människor är värda en andra chans till att förbättra sig,våga visa vem du är å stå för det!Varför har många såå svårt för det??Herre gud vem är felfri egentligen när inte ens vår egen Kung kan hålla sig på mattan....vem ska man då egentligen lita på???Jo den bästa är juh en själv då såå klart å alla närmsta vänner!En riktig vän kan man prata med om allt,hon/han kan tala om när de tycker man gör eller resonerar fel och som vän ska man kunna ta det,jag har många sådana vänner med mig dagligen.Jag e enormt stark i mig själv men även jag behöver ibland få höra att de är dags att bromsa å tänka efter!Man är ingen super kvinna av stål hur mycket man än skulle vilja!
Å tack Karin för att du alltid alltid lyssnar,förstår å ställer upp med dina kloka ord!Betyder massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar