torsdag 24 februari 2011

MM:)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om riktigt ändå sitter jag här!
Mitt liv har iaf fått ett nytt syfte!Emmy,s Happy är som ett barn till goa fina tjejen de är såå kul!Inköp på Hööks i dag å tro hon valde med omsorg!Kul se hennes glädje,men såå trött hon är,skola,läxor å Happy de är det hon i stort sett hinner med!Men hon är glad å de är såå huvudsaken!
Jag e lite upp å ner nu!Saker som fått mig undra å tvivla lite på,har jag släppt å gått vidare!Höll på släppa någon viktig person för mig....tur jag inte gjorde,finns nå där som jag gillar massor å blir mera av!Å dig kan jag "säga" allt till å lita på. Fastän du e upptagen oftast så tar du dig nästan alltid tid med mig såå charmigt!tycker jag e myys!!!Ja du vet nog mycket väl vem du är,jag har en egen av någonting:)Å de är mysigt!
Kram Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar