tisdag 22 februari 2011

Vänt på dagen!

Ja jobba natt är okej men att sen sova bort hela dagen för att orka jobba igen de blir ju lite fel!Ska man jobba nätter ska nog bara köra de stående jag är då inte byggd för det iaf!Relativt pigg i natt måste jag säga att jag va:)Började inte frysa förrän ef 04,00 då va jag lite trött men inte såå farligt!
Har i natt laddat med massa godis såå då lär jag klara mig fiint!
Åh dagarna går å vi med dem,händer rätt mycket i mitt liv nu,men har bestämt att inte fundera så mycket på det!Ser väldigt mycket fram emot vår kommande Sälen resa såå man har nå att se fram emot!Känns som vi alla inte umgåtts på länge fastän vi har det!Blir man någonsin nöjd med livet som de när,både till vardags å känslomässigt!Inget jag tänker ödsla energi på,nää såå är det!Livet har så mycket möjligheter bara jag vill,just nu är jag rätt kluven i mina val å får såå vara,allt har sina för å nackdelar såå är det!
Åh nu har säsosängens Big Brother börjat med,gaahhh jag hade varit värst av de med mina starka åsikter å ideer:)Nu får jag se på de å le åt de:)
Kram Alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar