onsdag 9 februari 2011

Att våga vara ärlig emot sig själv!

Ja de är något jag iaf har lärt mig genom åren,åh det tror jag defenitivt handlar om hur man är som person!Att våga vara å känna efter vad man vill och känner med sitt liv!Vissa beslut är svåra å inte alltid lätta att ta oavsett hur man vrider på saker!
Åh den dagen man kan vara ärlig emot sig själv är det lättare att vara de emot andra människor! Även om sanningen svider i bland såå varar ju ärlighet alltid längst!Åh de gäller både i kärleken å vännerna man vinner på det i längden!Åh man mår ju såå bra av det!
Mitt liv just nu känns bra,och man känner verkligen vilka man kan lita på å berätta allt för!Då behövs inte såå många mera!Åh jag enormt trygg i mig själv å det jag gör!
Jag tror på mig själv å litar ju mest då såklart på mig själv dock!Åh detta med att våga släppa in någon på livet ja då har man vunnit ett förtroende för alltid!
Hemma ännu med Hänni som e piggare,sen jobbar jag nu resten av veckan och helgen!
Åh Mamma anländer i dag t Sverige men vågar inte riktigt komma hit ännu,rädd för att bli sjuk....ja ja får hoppas jag klarar mig iaf men skulle behöva det ju för viktens skull då...he he!!!
Ja ja för övrigt har jag vårkänslor heela jag!!!Åh det är myysigt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar