fredag 25 februari 2011

Jag är...

Någons ex,jag är singel å jag är Mamma!Många olika begrepp att hålla isär!
Att vara singel på gott å ont,att lära känna en människa tar tid ändå är jag rätt lättsam med massa fel å brister,man skapades inte perfekt så är det tråkigt det skulle vara då!Att bygga upp något på att lära känna varann ordentligt är vackert anser jag!
Att vara ett ex är nog det bästa som hänt mig under alla turbulenta år!Att äntligen ha insett att de som va har varit,att kunna vara vänner känns vuxet,att leva ihop för bekvämligheten å tro att man ska bli lycklig är ju såå fel!Alla ni som trodde vi skulle gå tillbaka fick fel!Denna gången finns ingen väg tillbaka jag vill ju ha såå mycket å leva ihop å vara så fullständigt olika blir ingen människa lycklig av!Jag mår bra nu för den delens skull å det beslut som togs för snart 1 år sedan är det bästa ever!Jag fick behålla min vän de räcker för mig inget annat finns kvar!
Åh att vara Mamma,ja det är tufft emellan åt!Ja tur mitt sinne är ungt,stora tjejer jag har,Åh att ha min tonårs dotters förtroende är såå mys,hon vet det stannar å hur det än är så varar ju ärligheten alltid längst!Hon vet å är öppen känns såå bra!Det som är konstigt att är hon snart blir 17 år då jag känner mig som 25 he he:)
Alla mår vi såå bra lugnet på Laggarbo är i sin ordning!Alla blir vi lyckliga riktigt lyckliga en dag,Å allt har sin tid å bör såå få ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar