tisdag 1 februari 2011

Både bra å dåligt!

Att vara hemma med ett sjukt barn!!!Ja hon e ju lugn men jag noijar å blir bara rastlös!!!Men får ju massa gjort då iaf å det är ju väldigt bra!Slö passar inte mig!
Men ibland önskar jag att man inte skulle undra såå mycket över allt å inget!Är ju nästan inga fel på mitt liv!!!Ja ja man e väl sådan bara undrar vem jag ärvt det av???Min ständiga "förvirring" har jag nog ärvt av min pappa iaf he he!!!
Annars då huset passade inte mig nå för litet å mycket jobb å alldeles för mycket insyn.....jag som e van att kunna ligga hur som å pressa på baksidan,näää det går inte!
Ja ni vet som hälsar på mig vår å sommar att de är bara inta en solstol å solläge:)Thats me!!!!
Annars har jag målat om i sovrummet,vart lite för rött för min smak,nu är det grått å svart å sover som en prinsessa där nere!!!Myser av tystnaden,enda som e lite trist att inte Kipper gör mig sällskap men han kmr ju på morgonen iaf bästa vovven ever!!
Åh Ragnar såå gammal å stel han blivit,men han hänger med ännu:)
Ja annars då har jag varit hos Vicky i dag på kaffe å hårförlägning:)Jaa hittade ju mitt hår då jag städade å självklart syr hon i det:)Bästaste!!!Ändå vet hon hur fort jag tröttnar!!Jaa men hon e lika så hon vet!
Ja en bra vecka hittils längtar till Fredag när jag får vara med alla mina härliga vänner 24 timmar!!!!Myyyys!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar