måndag 21 februari 2011

Tur du finns!

Ja min kära blogg du e bara bäst!med dig kan man rensa huvudet å du dömer aldrig!
Att vara eller inte vara är väl lite frågan nu då....man e ju en rätt djup person,en riktig känslo människa på många vis vilket kan vara både på gott å ont!Inte som dig syrran,du tar nog priset he he!Du säger jämt att man ska leva livet nu å här vilket är ju såå sant!Jag tog ju tag i det så slapp jag undra!Åh ja är nog inte en sådan som följer jag går min egen väg,man får gilla mig som jag är,visst jag lyssnar men man lär sig av misstagen!Just nu är jag nog mycket i hur en annan människa mår som står mig nära,åh dess eviga undringar!Jag släpper de går min egen väg,för att då mår jag som bäst!
Tur vi har Happy nu:)Så fin tjej,sprang såå fint å glad hon va i hagen,åh såå skönt alla hjälps åt!Ja Emmy har fått sin pappa såå engagerad såå undrar om han slagit i huvudet,bra är det iaf!Att kunna dela på ansvaret helt klart!
Eller min teori om det kan vara att han är lycklig å mår bra vilket glädjer mig å vår vänskap den väger tungt,drömmen va ju att kunna vara vänner oavsett vilka vägar vi går,såå de känns vuxet å bra,mår vi alla bra av!Life goes on my friends:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar