tisdag 8 februari 2011

Magsjuka igen då!!!

Jaha då blev Hänni rejält magsjuk i natt,å då hon kmr å sover hos mig jaa då e hon sjuk!Såå blir inge jobba i natt då jag behövs hemma!!!Åh precis vad jag behöver vara hemma not!!!Jag behöver ha rutin i mitt liv nu blev de ju såå fel!Visst skulle jag kunna ha någon här,men en Mamma är alltid en Mamma såå är det!
Har massor jag skulle kunna lägga energin på men vet inte jag blir bara disträ av att vara hemma på nå vis!
Å haft en morgon promenad med Sandra i morse va skönt,Fick man höra hennes syn på mitt liv å delvis har hon ju rätt som många av andra mina vänner! Jag vet ju att valen jag ändå gör i slutändan är mina å de blir bra!!
Åh vet ni alla glöm inte en sak,man ska aldrig ta varann för givet man lär engagera sig i det man tror på annars tar de slut!Det värsta som finns är att bli tagen förgivet vad de än gäller..fick jag gnälla lite om det med he he!!!
Ja ja ta å göra nå nytta här hemma då kanske:)
Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar