måndag 14 februari 2011

Beslut som varar!!

Att sätta punkt en gång för alla om vissa saker kan vara såå enormt svårt ibland!
Men har som alltid resonerat med mig själv å vänner som håller med mig helt!Jaa livet har ju såå mycket möjligheter!Visst ska man förstå vissa saker absolut,ta hänsyn å acceptera,men inte till vilket pris som helst!Där kmr fördelen med att man blir äldre man accepterar inte vad som helst!Såå mitt kort e lagt nu!Ja angående några saker:)
Annars då jobbat i dag såå skönt vara back on track again!
Åh helt plötsligt fick livet såå många måsten jag som kan tycka att jag haft de rätt lugnt med det!
Jaa å Emmy ska kolla på häst med sin pappa i.m då får vi se då!Vad det blir tur jag delar hennes häst intresse annars hade de aldrig gått!Samtidigt kanske häst intresset räddar hennes tonår,som märks att de kmr med besked!Ja har ju oxå vart där men min tonårstid har man ju försökt förträngt!Men kan iaf säga nu att jag vet hur min Mamma måste ha haft de,ändå har väl Hanna varit hälften emot vad jag va!!!Men alla blir vi vuxna å även såå jag!Å för varje år blir ja bara starkare i mina beslut om hur jag vill ha det i mitt liv,åh då kan jag tycka,man e en bra bit på väg!
Ha en fortsatt bra Alla Hjärtans Dag mina vänner!
Puss å Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar