fredag 11 februari 2011

Sjuk:(

Ja då blev man det!Kände mig rätt hängig på jobbet i.g å när vi skulle äta lunch då va de tvär stopp.Tog mig igenom nästan hela dagen kl 14 skickade de hem mig!Åh visst kom hem med 39 graders feber inte konstigt... Å de blev hem till sängen,laddad med hink å vatten...men natten har gått å jag har klarat mig från det! Men sovit å vaknat,Emmy åkte t Raimo o sov där tack å lov!Åh alla borde ha ett ex som jag,han har varit hit varit ute med hunden,skottat snö å tagit in pellets:)Ja alltså är jag dålig låg då han kom utslagen!Ska försöka vara uppe lite nu då jag har såå ont i kroppen!
Mamma kmr nog i dag jag hade ej orken i.g,men hade varit skönt då jag va såå hängig i.g såå tårarna rann man blir som ett barn på nytt...Tur jag bara är sjuk kanske en gång om året,åh då blir jag de rejält.Så är sjukskriven i helgen.men när hände de sist.Jag som älskar att jobba,men nu går det inte alldeles för svag för det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar