lördag 29 december 2012

40 års kris...

Ja inte vet då jag!va är detta?de sa ju livet börjar ef 40!!!ändå känns de inte såå ännu!man ser sig i spegeln,inser åldern tar ut sin rätt!Rynkorna kmr!gråa hår gah!inte tonårs smal längre...Samtidigt vissa dar kan ja ta de:)Allt ja ville göra!vad hade ja för drömmar?var det såhär livet skulle bli...åh vad vill ja göra som ja inte gjort...man snubblar på saker å livet blir inte alls vad man trott å tänkt!inget blir som man planerat!vet iaf att någon ser mig,bryr sig å har ett hjärta av guld!en trygg punkt på många vis!någon ja saknar så ja trodde knappt de va möjligt!vi kan konsten att bara vara då orden inte räcker till!underbart du finns!å gör inget om vi är sömnlösa vissa nätter...de är såå värt det!du är som en skänk från ovan!ger mig nya perspektiv å tror du förstår ja inte är någon ungdom längre:)man kan vara som man är!allt har sin tid du får mig iaf må grymt bra!å alla underbara vänner vad gjorde ja utan er mina fina!känner mig lugn inför 40 års dagen vet Ewa har nå på g:)å vad den än är kan ja ju ta det ni vet ni som känner mig bäst!lev å lär allt har en mening å allt går inte å förklara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar