måndag 3 december 2012

Tunga beslut!

Ja ett beslut som legat i luften länge men nu är det såå nära såå man kan ta på det.Jag ska vara stark nu jag måste det för Emmy,s skull.Jag läste de fina Emmy skrivit på Instagram på fm å brast ut i gråt.Hade Dalton här på dagen i dag ungdomarna va i Västerås:)Å klart jag tar fina Dalton,Pontus blev livrädd å låg å tryckte i fönstret hela tiden.Å Kipper då avundsjuka klubben.Dalte världens snällaste hund:)
Möte på jobbet i dag å jobbat kväll,skönt lägga tankar på annat...
En tung dag i.m å tusen tack Snälla Heidi för din omtanke att du följer med,ska försöka va stark för Chippies skull.Älskade häst för din skull men du kmr saknas oss.
Avslutar kvällen med det å alla mina fina vänner som förstår,messar å ringer å kollar läget känns skönt ni finns.
Emmy hemma igen hos Mamma,lugnare förstod nog vad jag menade,jag är snäll men inte till vilket pris som helst,en tonåring är en tonåring visst men det bygger på tillit,kärlek å respekt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar