söndag 30 december 2012

Myser i livet:)

Ska man inte de:)har såå många härliga saker i mitt liv!tror nog på fattig å lycklig!än rik å olycklig!Haft en grym dag på jobbet även i dag!mitt jobb är bäst såå är de å mina vänner!va längesedan nu ja va i en riktig svacka!Åh kanske därför att ja är ärlig emot mig själv å andra:)vissa kan ta de inte alla!å man vet vilka man verkligen kan lita på,å vilka som står kvar när de andra vännerna gått hem!skulle de ta mig nästan 40 år att känna att ja lever här å nu!Ja är ja älska mig som ja är eller gå vidare!ja är stark alltid varit men nu är det ja å mitt liv som snart 40 åring!å vissa saker är bara inse!å barnen blir stora ja vad väntar ja på!Livet är här å nu:)







1 kommentar:

  1. Du bara vackrare blir med åren var rädd om dig fina Malin

    SvaraRadera