tisdag 18 december 2012

Fel yrkesval!

Gjorde ja de ibland undrar jag....nej då men i dags läget känner ja mig nästan som en Psykolog!kan ja visst vara åt de ja vill gärna!men någon delar gärna sitt jobbiga liv med mig...ursäkta men du valde ha de såå!å de gläds mig faktiskt ja fick rätt från början!du skulle inte fixa de i längden!ja känner dig bra å ser hur du mår innerst inne!bara du som kan ta tag i de!prata gärna med mig då du tagit tag i ditt liv!Dina val!ja läser dig som en öppen bok ser hur du mår!ta tag i det nu å lev för dig ett tag å barnen gör dig stark!nog om de ja är min egen psykolog:)men min styrka å energi får ja från Niklas!samma som ja ger dig när livet känns för mycket!sen vännerna som ja nästan är gift med härligt!sen finns de även någon som alltid får mig på bra humör:)de är med en rätt härlig känsla!kram på er. Åh Daniel hur är Phuket saknar rapport därifrån!!!!åh dina glada röst som jämt får mig skratta:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar