onsdag 19 december 2012

En annorlunda jul!

Eller alla jular är väl annorlunda nu när barnen snart är vuxna!blir ju inte samma:(ingen tomte å Kalle är inte längre livs viktigt!däremot är mina traditioner viktiga oavsett!från första advent å framåt!varje Söndag tänder vi ljus å fikar tillsammans:)på Lucia morgon vill ja ha mina samlade!all sång blandat med gråt såå vackert!Peter Jöbacks jul skiva då vi bakar:)klä granen helst dagen innan:)ja å skum tomtar är ett livsviktigt måste!fick ja välja skulle vi ha tomte men de vill inte konstigt!en jul ensam med barnen blir mys!slapp dag kombo mys å massa ljus!Sen går vi ner å myser med Rosie å Matilda:) men nu är ett fel var är jul känslan????kanske kmr den snart!rätt disträ i mina tankar!Saknar min själs friende som ska försöka planera om lite i sitt liv!För hans skull,min skull å vår!bra du har insett å tar mig ej förgivet!Snart ses vi å bra du gärna kmr då ja ogillar detta väglag!å då pratar vi hundra procent julklapp de är ju DU!behöver inte mera!kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar