fredag 28 december 2012

För att du finns:)

Har mått Inge vidare ett par dagar:(ångest över att magsjukan även skulle drabba mig har gjort ja fått svårt att sova...å i.g låg ja hela dagen rygg ont:(å sen ont i kroppen fick mig nerbäddad!nästan hela dan!Vaknade i morse mådde sådär!i dag har ju DU varit här!va med blandade känslor innan du kom!känner mig halv!å eftersom du märkt av mitt humör å min ärlighet såå kände ja knappt vart ja stod!men som vanligt såå länge ifrån dig så kom du i dag!Bara för att äta lunch å umgås en stund!tiden står still då du är här å vi kan konsten bara vara:)åh du är såå fin på alla vis!åh vet att ja inte vill vara utan dig!du är bland de bästa som hänt mig inget ja bara tänker ge upp!ha en härlig fortsättning alla:)åh glöm ej att valen vi gör alltid bestämmer vi själva:)ibland lör hjärtat få styra!puss å kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar