söndag 2 december 2012

Jobbet i mitt hjärta:)

Verkligen haft en skön helg.Med många timmar på jobbet dock dåligt med sömn de är ju inte bra.Men jag e van.Körde ungdomar i.g natt vad gör man inte.Sen gick de ju inte sova.Ja e ju kvälls människa jag.Skulle egentligen bara jobba kvällar vore juh toppen.
Men dessvärre har jag fått en jäkla vana vakna vid 06,00 på mornarna...hm....åldern tror på det!
Ja de blir ju långa dagar iaf!Åh man får nå gjort.
Så helgen har bestått av job å mys hade Sofia här i.g:)För ungdomarna verkar ju inte sakna sin Mamma.
Ja ungdomar ja Emmy åkte till sin Pappa i dag trött på mig anser jag inte förstår å bara tjatar...Tonåringar de är tufft vara tonårs Mamma vill jag lova.Bra hennes Pappa kan försöka ha henne lite man är ju dock två om föräldrar ansvaret oavsett hur man lever.
Även om jag säkert förstår henne bättre så är det bra han får känna på hur det är.
Ja nej nu lite Beck lär nog somna ovaggat iafton ef knappt 4 timmars sömn....
kram på er å för övrigt mysigt med första advent,snö i all ära men tempraturen får gärna sjunka lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar