fredag 30 november 2012

Härliga Fredag:)

Den har verkligen varit bra fastän jag tillbringat halva dagen med å städat.Fast de gör jag ju förvisso jämt ändå,sitter i ryggmärgen.Huvudsaken de är fint då jag stänger dörren sen vet man ju aldrig om de gått en våg då man kmr hem då tonåringarna dragit förbi.
Efter Hanna kom från skolan tog vi mys lunch.Mycket mys blir det.De är tjusningen med denna årstid.Nu kan jag mysa hur mycket jag vill varje dag å jag bara älskar det.Man gör som man vill å styr sitt liv sitt skepp som man vill:)Lovley!
Det är toppen tid att leva,åldras å vara.Inte fundera såå mycket leva i nuet tror jag på.
Niklas är mest yro nu för mycket på jobbet skulle inte vilja byta med dig.Då jag fullkomligt älskar mitt jobb å allt det innebär.Som liten va min dröm läkare,jag hamnade inom vården förvisso men inte som det.All kärlek till mitt jobb där har jag hittat hem.
Nu är det Fredags mys med Hanna å hennes kompis.Emmy är ute ovanligt!:)
Ja helgen har bara börjat å det är jobb helg,ladda batterierna helg!
Gör mig gott i själen.
Livet känns rätt stabilt men de kan vända fortarare än man tror.Så ta chansen innan de är försent det står jag fast vid.Säg det du vill såå du inte ångrar de du inte gjorde..
En gammal vän ringde i,g hoppas verkligen du rycker upp dig å tar tag i ditt liv.
Å Linda min vän jag finns alltid för dig det blir bättre gumman Älskar dig min fina vän:)
Kram på er å mys,åh framför allt va rädda om varann <3 p="p">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar