onsdag 28 november 2012

Blir dagens ämne i dag.Å helst nu efter att ha bölat på jobbet å allt till Bonde Söker Fru.Blev faktiskt lite kluven där då två av de inte va hundra med sina val.Ursäkta jag trodde att när hjärtat talat såå känns de.Man kan inte älska mera än en,det tror jag är en total omöjlighet.Men att älska en å vara förälskad eller attraherad av en annan tror jag däremot på.
Tack å lov för Sverige som inte har mång gifte härligt!
Åh hur har vi det då med kärleken??Efter dagens program skulle jag nog om jag fick välja aldrig mera bli kääär någonsin!Den är underbar den där kärleken man inte styr över,men den kan vara väldigt speciell med.Göra en glad såå man nästan spricker å göra en väldigt ledsen med....Undrar vrf det är sååå.Har man för höga krav?Talar jag för mig så nöjer jag mig med jätte lite alltid gjort,men är jag kär ska de vara massa närhet å känslor hela tiden helst!Tror inte det kan bli för mycket av kärleken om man vårdar den rätt!
Å chansen att bli kär som någon sa i avsnittet vid ett första ögonkast det tror jag iaf på:)Har varit med om de ett par ggr i mitt liv,å nej Mamma de va inte med exet...Vi va ju vänner å växte nog ihop på nå vis bara.
Nej jag tror å vet en förälskelse den lägger sig blir den kvar då är det kärlek i luften på riktigt.
Sen hur utgången blir kan man aldrig säga,bra man inte vet kanske.Åh blev lite bitter då de de pratade om avstånd...Om kärleken finns är väl ett avstånd inget.Hemskt veta man träffat rätt å lägga ner det bara för de nä ni!
Jag är nog lite anti kärleken nu fastän du finns å ständigt bevisar sååå är jag ändå lite anti.Kanske för känslan är lite för bra kan vara såå...
Vet iaf nått helt hundra man ska aldrig ångra hela livet man aldrig tog chansen till den just kärleken då får det bära eller brista.Ett hjärta läker med tiden.Även om de gör ont:(
Ja ett möte ja R.H det är fasiken dags nu:)
Puss å Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar