onsdag 14 november 2012

What a day!

Tur alla dagar är såå olika!Har varit riktig less i dag!Kan de vara 40 års krisen som närmar sig...eller det säger ju iofs att livet börjar efter det...:)
Nej de är inte det som felar!Vuxen ansvar kallas det.Jag har för mycket av det nu.Allt ligger på mig bara.Allt från Emmy,s läkarbesök,medicinering,skolan,hästen,tandreglering...Gahh!Ja Chippan är kvar vår bestämda dam.Inte lätt då tonåringen inte har tid,jag vill ta tag i det visst å kmr göra medans andra vuxna ja inte vet då jag what to say!Vuxen ansvar kan vara bra visst!
Fy vad jag gnäller i dag men därav du finns bästa bloggen kan jag ventilera lite du har ju inte såå mycket att säga om det.
Åh denna trötthet är mera trött nu än före semestern!Men inte konstigt detta mörker ogillas,gör en bara trött å seg!Men då talar jag nog för många!
Jaja nu är iaf Emmys tandställning på plats igen:)Hann med Västerås innan jouren ja man är verkligen hemma över allt å ingenstans på samma gång!
Åh saknat Mamma i dag tur ni flyttar hit snart.Saknar prata med dig om allt å inget.Även om jag sällan tar in dina råd såå vet jag du lyssnar å förstår de gillas.Din å min kontakt är som min å Hannas vi delar:)Bara hålla ut snart är du/ni tillbaka i Sverige igen ef 20 år i Norge de blir sååå bäst:)Bra med er nära ,för ledsen å säga det,men ni blir ju inte yngre.Ni är som en fin årgång vin,blir bara bättre med åren:)
I.m är en dag å veckan når sitt slut å vet att det kmr bli en vecka att minnas enormt:)
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar