tisdag 13 november 2012

Männsikor som berör djupt..

Ja har många sådana i mitt liv visst slår mig tanken ofta,men har nog gjort mera nu de senaste dagarna.Vrf har jag inget svar på.Kanske för jag känner mig lite halv på nå konstigt vis.Hur kan vissa beröra en såå starkt??
Satt å fundera på en person som stått mig nära sen jag va 16 år,min första riktiga kärlek:)Det ni han bor ännu i Norberg,Han tyckte jag va för ung å omogen då visst va de såå,jag va 16 å han 20.Ännu i dag då vi ses är nå speciellt,vi träffades förra helgen allt stannar upp på nå vis,finns ingen kärlek men nå speciellt,han sjunger alltid för mig ännu å självklart då vi mötts ute på krogen.Konstigt....Det berör ännu sa han sist innan han gick,åh visst är det såå.Å kmr nog alltid vara.
Sen känns de som människorna runt om mig som jag träffar stannar.Jag har i stort sett alla mina barndoms vänner kvar å de känns som i.g då vi ses å jag blir oftast ledsen då vi skiljs åt.
Sen att ett möte kan beröra såå att man känner att man måste ses igen för att man annars ångrar sig är oxå en ovanlig känsla.Men tror människor vissa jag mött de sista åren sen min separation stannar i mitt liv å har speciella platser.
Åh jag är ju känslomänniska på alla plan.Åh jag tror man kan falla rätt pladask vid ett första möte lika som de kan bli starkare av ju mera man ses.
Älskar djupa personer,med mycket känslor,ni vet där orden knappt behövs man vet ändå.Där känslan är såå stark att man knappt kan besriva den.
Jag har energi i massor i vanliga fall,går lite på låg nu...
Snart är det Fredag vilket är tur,men nu är ju frågan vad är bäst ses en stund eller inte alls.Då du lämnade mig på tåget sist va de hårt riktigt hårt.Men de säger ju att man ska släppa de man tycker om:)Å va det menat kmr det tillbaka..
Har känt dig bara 4 månader men känns som hela livet...Tur man inte kan förutse livet.
Ja kan nog bara säga är man känslomänniska såå är man å man ska inte ångra nå man aldrig tog steget till.....Då återstår alltid den funderingen hur de kunnat vara...
Kvällens tankar jag delar de gärna med er <3 p="p">

2 kommentarer:

  1. ja du vill man ha ett förhållande eller inte? Jag vill då ha det, och skulle inte offra tid på nån som bara vill ses ngn timme då och då..nej livet är för kort att vara någon annan till lags./ Marie

    SvaraRadera
  2. Vrf vi ses sällan beror på annat barn å jobb som kmr i vägen!gäller prioritera!åh nu är de okej då livet är full fart framåt !åh blir annat med tonårs barn man håller barnen utanför då lär man planera!passar mig nu vem vet sen!haft förhållande 19 år så detta passar just nu:)hoppas du funnit va du sökt med:)

    SvaraRadera