torsdag 8 november 2012

Att få kunna vara sig själv:)

Är väl rätt underbart.Att kunna leva ut säga vad man tycker,klä sig som man vill,gå i pyamas,osminkad...Kunna skratta åt knasiga saker.Vem bryr sig inte jag våga vara den du är.
Någon jag träffat låter mig vara såå.Du är en gentleman på alla vis.Vi behöver inte orden vi förstår varann ändå.Vi är som ett uppkopplat nätverk hela tiden.Vi lever i helt olika världar du å jag men ändå har vi såå mycket likheter.I början va du mest lite yro:)Vilket jag gillar.Nu är du mera skärpt.Som du säger mera jordad.För en stund sen fick jag ett fint sms,du skickade lite stjärnglitter över oss:)
Du påminner mig ständigt va du vill å saknar.Jag vet många saker men att allt som sker har en mening vet jag med.Hittar ett enormt lugn med dig i min rastlösa själ.
Man vet aldrig hur nått blir å varken du eller jag tar nått förgivet.Jag är beredd att förstå det.
Med dig har jag hittat en känsla som jag knappt kan beskriva,åh behöver inte de för du förstår.
Såå oavsett vad såå kmr du alltid ha en plats i mitt liv.
Jag lever nu man styr inte över vissa saker i livet.Åh faller allt finns mina vänner.
Å i dag två år efter min separation har jag börjat funnit mig själv,vem är jag?De du förstörde på mindre än ett dygn tog mig år att bygga upp.Nu är jag stark vad som än händer nu tar jag mig igenom:)
Kram alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar