fredag 16 november 2012

Tack för i dag Ewa:)

Vi va på Road Trip till Västerås:)Å jaa de va mys.Man kan ventilera mycket på de milen.Åh vi kom in på minnen från Katrineholm.Ja de va tider de:)Vilka tok stollar!Där behövde man inte vara pryd heller.Där va de raka rör med besked å mycket tok.Å man fick uppleva både de ena å det andra:)Livet på landet.Saknar er alla bara vissa av er vi hörs med ännu!
Ja min dag skulle ju sett helt annan ut men Ewa gjorde den åt mig kom till min undsättning!Tack för det gumman:)
Årets första julklapp inköpt:)Å jag e avis vill med ha!!!De tråkiga är ju att mina barn vill ju bara ha pengar men ursäkta de är väl ingen juuul.Barnen ska vara hos mig på Julafton å de gillas:)Ja Mamma vi hade ju en mys jul vi med förra året,jag sovandes i soffan.Men förra julen va tung vi avlivade ju Happy dagen före julafton såå inte såå konstigt:(
Tog ledigt i dag för fick ju veta Emmy hade teater:)Vilka ungdomar!Tack Desse för du följde med:)Nu efter många år blir de inge mera då teater läraren flyttar...Träffade en Pappa på Ica i dag han tyckte jag kunde ta över:)Men visst kanske har dolda talanger:)
Ja Niklas fick stanna på jobbet i dag å vi kunde ej ses,tog mig igenom å du har kompenserat de bra heeela dagen:):)
Nu blir det mys med ungdomarna jobb helg stundar:)
Å Mamma USB minnet inhandlat räcker nog till tio böcker minst på samma:)
Såå nu är det bara köra igång,kmr bli en bra terapi till livets gång!
Pöss å Kram på er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar