tisdag 6 november 2012

Första kväll avklarad:)

Jaa då har jag jobbat min första kväll:)Men ursäkta undrar om jag är kvar i fel tidzoon ännu då jag vaknade 05,15 i morse....hm....
Jaja hade ju ändå stallet men va ju tvungen vänta tills de blev någorlunda ljust ute:)
Så under f.m blev det kaffe och mys med goaste Elicia,å Ritva kom oxå å myste lite:)
Ja en bra dag.Stall,tonåringar,möten,städning å tvätt ja man kan säga att livet är sig likt!
Fastän en fas framåt:)Viktiga beslut blir till de rätta.Att vara snäll men inte till vilket pris som helst!
Allt har sin tid gäller bara inse det.Som att sluta röka,spelar ingen roll hur mycket folk tjatar..man måste komma till insikt själv:)
Som med många andra saker.
Såå vad det än gäller såå har allt sin tid:)Å bör såå ha!
Jag ser inte många hinder nu,även om de naturligtvis finns,så tar jag mig förbi:)
Åh du Pappa jag kmr nog på Söndag Jag älskar dig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar