måndag 12 november 2012

Saknat dig bloggen....

Du e ju en del av mig med å varit några år nu:)Lilla Pontus bus har bitit sönder min data sladd:(Ja hade ju två å nu tog han den sista....Hm...å hur många ajpååååne laddar har han inte bitit....Hannas platt tång,sladden till boxern...Ja du jag borde nog börja lära mig å har väl man får gömma allt:(Som ett barn är han.Veterinären har ingen lösning på vrf han är såå.Men han är ju röd:)El gul såå kan kanske man säger,åh nog har han temprament,åh han tror han är en hund med...Dryg påse.
Annars då haft en bra helg:)Känns som jag blivit lite mera lärd under den.Saker jag inte visste vet jag nu.Men som sagt man får inte alltid som man vill i livet de är bara sååå.
Vissa saker i livet kan man inte bara för att de bara är sååå.
Ja å har haft ungdomsgård hemma med,förvisso visst är det kul med alla ungdomar men någonstans lär nog även jag dra gränsen...Nu ska de jobbas helger här framöver dåå ska jag ha lugnt hemma.
I.m får vi vetskap om något vi väntat på se hur det går.
Ja annars då livet är som vanligt,dags köpa de där USB minnet såå jag kan börja skriva.Känner mig rätt laddad för det nu!Jag står ju för det jag gör å skriver såå why not!
Man har landat med besked efter semestern,å solbrännan är snart ett minne blott,å ögonbrynen läkte fint:)Vill man vara fiiin får man lida pin:)
Hus till Hua Hin bokat till nästa år fick kontraktet i dag sååå nu har man nå att se fram emot igen:)
För övrigt väntar jag på nå annat,nu har vi varit ifrån varann 4 veckor,de är långt tror max är tre.Men du är duktig på att höra av dig nästan bättre än mig:)
Ledigheten är nu över i.m börjar jobb veckan gör mig såååå gott i själen.
Kram på er!
Åh vet ni jag e skiit sugen på mitt afro krull igen:)Undrar vad min fina Sandra säger om det hehe!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar