tisdag 20 november 2012

Mys dag å egen tid:)

Jaa har inte gjort mycket nytta i dag heller.Jag e juh helt slut som människa,jag finner inte energin.Den kmr juh tillbaka jag vet ju det.Varav jag är hemma å försöker vara,något jag har svårt för men ibland säger även kroppen ifrån.Jag är ingen super kvinna. Åh jag kan inte ta å ta å inte beröras av de som sker helt omöjligt.
Jag är ju känslomänniska så min själ berörs enormt av det som händer men ändå stark.
Jag träffade en liten riktig goding på f.m lilla Nova såå go:)Som en pralin de ger lycka ha så små liv i sin närhet!
Sen har jag spenderat timmar hos bästa finaste Sandra som alltid förstår mig å känner mig väl.Inte konstigt då vi varit vänner ja en 24 år nu å lika taijta då som nu:):)
Vet du avskyr dina själv lockar varav du klippte dig kort,men jag gillar ju afro hehe såå klart du fixade det tusen tack,åh håll skumtomtarna borta från Mattis:)
Sen blev de hem å hör å häpna soffläge i timmar:)
Ett jobbigt beslut kanske får ett bättre slut jag hoppas de:)
Å min energi återkmr tro mig.
Åh vet ni jag har börjat med boken mycket känslomässigare än jag trodde...Så man får ta det lite då man har orken.


Kramizar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar