måndag 5 november 2012

Tror jag landat nu:)

Lördagen jaa den bestod av en Mallan mera speedad än vanligt:)Inte konstigt med 6 timmars tidsskillnad.Men nu är jag hemma å man landar fort.I det vanliga livet.Vilket är skönt.Kmr nog fixa vintern bättre nu.
Ja i dag bestämdes iaf att jag säljer Villan:)Har pratat med min mäklare i dag men ska kolla runt lite för att få ut bästa priset:)Känns bra på många vis.Jag ska aldrig dit igen även om jag älskar det huset såå är det ett materiellt ting.Inget som jag e bunden vid även om jag älskar det huset.
Raimo vet å vi är helt överens om att jag vill sälja såå inga hårda ord.Bara gilla läget.Jag kan inte vara bunden till ett hus jag aldrig mera ska bo i.
Har såå mycket jag vill göra:)
Åh med vetskap om den turbulens som varit de sista dagarna såå är jag glad att ha mina fina vänner vid min sida,man vet verkligen vilka som finns:)Som jag trott.
Ja annars då mår jag väldigt bra:)Min snart 4 månaders bekantskap växer sig starkare,en känsla som jag är rätt ovan vid.Du är verkligen min tvilling själ,men tar dig inte förgivet,inte alls.Men du gör mina dagar sååå bra.Känns som jag landat lite i mig själv,livet känns stabilt.På rätt väg.Min tid att må bra.
Allt som inte dödar stärker,åh genom alla möten i livet blir man bara klokare det ni.
Thailand i mitt hjärta självklart,men skönt vara hemma hos mina tjejer,som jag saknat er <3 men="men" ni="ni" p="p" vet:="vet:">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar