onsdag 21 november 2012

Härliga dag!

Inleddes med att vakna tidigt som alltid.Före klockan trots att jag somnar sena timmen.Kvällen får ju en att undra över massa saker.Men ändå är jag i rätt harmoni med mig själv.
Den ständiga huvudvärk å trötthet,jaa dags kolla synen igen kanske då jag är trött på att migränen blivit min bästa vän.
Har haft en toppen dag med Hanna å Ritva tack för det tjejor.
Tiden att vara hemma denna vecka å vårda mig själv gör mig gott känner jag.Inga krav bara ladda batterierna å själen.
Så dagen i dag har varit mera hoppfylld i dag än i.g vill jag lova.
Åh vet ni jag e klar med julklapparna bara Leon kvar:)Ja nu ska tiden fram till jul inledas i harmoni.Ser fram emot advent,å ska baka med barnen i helgen ja vi landar å reder oss:)
Åh i.m är de Torsdag en alldeles speciell sådan <3 p="p">Avslutning med Bonde Söker fru å mys med barnen kan de bli bättre nej inte i afton:)Precis vad jag behöver.
Kramizar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar