onsdag 7 november 2012

En dag till ända..

Ja tänk att man landar fort i verkligheten igen:)But I Like.Visst saknar jag Thailand å värmen,människorna men visst är det skönt att vara hemma där man alla talar samma språk:)
Som sagt varit lite rörigt sen jag hem kom.På vissa plan...Men nu vet jag ju tydligen de jag inte vetat innan.Husförsäljningen har jag bestämt lägga efter jul:)Såå mycket annat nu så tar det direkt efter:)Finns de några spekulanter såå är det bara att höra av sig:)
Jag är iaf glad att jag vet vem jag är å vad jag står för.Å tror PÅÅÅ!
Så länge jag vet de struntar jag i vad andra tycker!Its my life:)
Tack för i dag Karin för du kom å delade lite med mig:)Ser fram emot en kväll med dig i byn:)
Alla mina fina vänner såå glad ni finns:=)De ordnar sig för de mina å love is in the air:)Gäller hitta den rätta känslan:)Jag har nu gjort sen får det bära eller brista.jag fann en fin känsla i någon,som fanns å finns ännu,någon man kan lita på som blivit såå bränd att han ej vågade satsa....:(Kärleken kan göra ont!Men i dig fick jag en helt underbar vän,ska du veta å vet du vet!Va ju vi som va de bästa Herr Lundqvist visst du:)
Dags att ses snart tycker jag såå jag får skratta lite:)
ha en fin kväll alla,säg det du tycker å våga vinn:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar