torsdag 15 november 2012

Att känna på sig...

Tänk att de kan vara såå.Har haft en bättre dag i dag än i.g måste jag iaf säga.Kanske va de vädret el vad vet jag.
Undrar ibland hur mycket en människa kan ta,vilket är nog rätt såå mycket beronde på välmående kan jag tro.Jag mår juh egentligen bra:)
Hur som helst har jag varit glad i dag å jag har ju väntat på dagen D länge nu.Men du är ju som sagt gift med ditt jobb...El not!Jag förstår dig å vet att du tycker de är lika illa som jag.Kanske jag med ska byta jobb,nej vill inte ha de ansvaret å alla tunga besked du får ge...Jag vet att vi kompenserar varann sen.Å känner såå här att visst kan jag vänta jösses detta är inget.Är känslan rätt finns inga tvivel.Lämnar inte dig,även om jag blev rätt tom på orden i dag såååå förstår jag dig.Märker på en gång då du har mycket på jobbet du blir mera frånvarande...Åh nu är vi nog lika rastlösa.
Men jag finns å förstår.
Alltid.
Å i dag har jag besökt Strömsholm aldrig varit där,duktiga Gibson är blodgivare jag vart imponerad:)
Å en sak till jösses min Emmy är tonåring å allt de innebär,i dag fick jag veta nåå såå Mamma hjärtat är nöjt,vart tog mina små barn vägen....
Road Trip med Ewa i.m tack älskade vänner för ni alltid finns.
Jobb helg väntas de blir perfekt:)
Kram alla fina!
Åh vet ni det blir Afro krull nästa vecka jääähej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar