tisdag 27 november 2012

Mys Dag:)

Ja Hanna va ju såå på i.g om att hon skulle upp tidigt å baka peppar kakor å lyssna på julmusik gillas gillas:)
Men när jag kom från stallet efter varit där i två timmar vem sooov jooo hon:)Men hon blev väckt av klingande toner av julmusik å kaffe:)
Vi har advents pyntat å myst.Tror nog de va första gången jag bakade sen jag flyttade hit.Har inte haft lusten.Alla jular sen man blev ensam å barnen större har inte varit detsamma sig likt!
I år ska mina tonåringar vara hos mig på Julafton så dagen blir som de vill:)Förra året jobbade jag å firade julen med Mamma å tjejerna kom dagen efter,en annorlunda känsla.
Nu är de ju nästan jämt vid mig då de är stora att välja själva.
Ja de känns på jösses Emmy är tonåring med besked,konstigt man förträngt sin egen tid som tonåring...
Killar,smink,vänner,ideal,å dessa mobiler...Men jag e ju lite lika själv,Hon fick ju en Ajjjfåååån en femma då hon fyllde så man får nästan boka tid för att kunna nå henne...
Jag vet hon vet innerst inne allt jag gör å säger är av omtanke.Åh jag är för snäll oftast även om jag kan säga ifrån då det behövs.
Å nackdelen av att vår lilla Ungdomsgård är öppen såå få dagar är för jävligt de har ju ingenstans att vara...Jo hemma här men blir rätt intensivt då man bor som man gör.
Men de är fina ungdomar inget snack om det:)Man fick många barn på köpet då den i stort sett stängde.
Varit lite off i mina funderingar ett par dar tyyypiskt mig,blir man någonsin nöjd?Gäller nog att våga lita vilket jag gärna flyr ifrån å blir off:(
Å mina tankar har gått de senaste dagarna till Fam Spethz/Forsberg..Så ledsen för er skull.Även om de va väntat har hon kämpat på.Vet vad ni går igenom blir många tunga år av oändlig saknad å sorg..
All min kärlek till er ni vet var jag finns alltid,när ni blivit starkare går vi vidare tillsammans.
Kramizar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar