fredag 9 november 2012

Vilken Road Trip:)

Ja såå kan de ju gå jäklavägarbete:(Ändå va jag mycket i Falun som ung å friade:)Men helt lost nuuuu!
Lyckan va å trodde jag såg fel när jag ser ex i sin firma bil då blev jag glad,åh sken nog lika mycket som SOLA i Karlstad:)Men vi hittade ju Lager 70 där vi fynda lite:)
Jaja vi kom iaf till Borlänge iaf å jag är ju för stolt för att ringa en vän om vägen hehe.Ja mitt körkort ja kan ju knappt höger regeln å nästan inga skyltar heller!
Jaja en bra dag köpte min vita Ull jacka såååå nöjd.
Åh du R.H nu vet du va osäker om du ännu läste vilket jag vet nu...De ligger på dig nu.....
För övrigt ja roar mig med annat om en vecka i dag kmr duuuuu,som jag längtar efter dig.Ja vi prata ju i.g dåå kändes du såå nära.Man får ta tillvara på tillfällena då vi ses åååå vi gör!Bara ärrrr.Du är bara,jag finner inte orden,känner mig halv utan dig!
Fin kväll Alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar