söndag 25 november 2012

Välmående:)

Känner mig mycket bättre nu.Behövde veckan hemma.Livet känns stabilare nu:)
Hela jag mår ju bra DU finns ju varje dag å lyser upp min tillvaro:)Åh du kan göra hjärtan på mobilen du kan du:)
Åh sen du va här så pratade vi om min tatoo,min text jag ska göra jag la ödet i dina händer åh nu har du kommit på vad det ska stå:)Du tar mig verkligen på orden,å ja nu ska du få bestämma:)Va fina ord resultatet får ni se sen några veckor kvar:)
I helgen har Hannis Daniel varit hör en otroligt lugn kille.Å trevlig.Barnen blir stora åh jag blir bara yngre!
Nej då men hittat en inre ro å någon jag verkligen kan vara mig själv med å någon jag litar på den känslan är bäst!Vi är bäst tillsammans.
Åh du saknas mig såååå hela tiden.Att vakna åh veta du finns är bäst.
I.m är jag tillbaka på banan igen en lång intensiv jobb vecka batterier laddade here I come:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar