lördag 3 november 2012

Thailand i mitt hjärta:)

Ett land att älska,å vilka människor:)Såå blandade känslor komma hem.Såå bra vi har det här hemma.Så fina människor vi mött,fått mig både skratta å gråta.Man borde nog uppskatta mera det man har!Vår fina vän Molly berörde nog mest,vilken fantastisk kvinna.Hon jobbar massor på en resturang/bar å har en månadslön på 1600 kr i månaden:(Hennes livs historia berörde såå.
Å vår bästa tuktuk chaufför som kört oss 2 veckor var dag....De har varit klart bäst.Såå mycket vi upplevt å sett.
Hua Hin va stort,större än jag trott.Semestern har verkligen varit underbar.
I da då vi landade på Arlanda förstod jag såååå mycket vad jag saknat här hemma även om vi hörts var dag.
Hanna fullkomligt kastade sig över mig i dag dåå jag kom:):)Lycka!!!
Barnen ni har varit med mig varje dag:):)
I kväll kmr lite vänner som jag saknat mina fina:)
Kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar