fredag 19 oktober 2012

Hej då Sverige å Bloggen....

Men vet ni det bästa av allt:)I,ll be back:)
Ska ladda batterier i Thailand såå jag kan ta tag i min book:)Ja de ska bli av.Jag har kollat massa förlag,ja de är bra att veta hur man ska lägga upp allt.Sen hur jag ska lägga upp allt i boken har jag inte tänkt såå mycket på.Bara att jag kmr att skriva från hjärtat ungefär som jag gör här vet jag iaf.Lite mera på djupet dock kmr boken bli.En resa från barndom å genom livet.
Har inga hemligheter man delar de man tycker,kan vara terapi det med.Alla har en bakgrund å rötter,alla fixar inte dela det jag gör det tror jag.Blir nog bra för mig.Mamma står bakom hon tror mig:)Å de viktigaste av allt tro på dig själv.Allt som inte dödar stärker,det låter kanske hårt men det är sååå.Jag vet:)
Ja då va det dags för Thailand i.m då,jösses vad de gick fort.En resa jag verkligen sett fram emot.Nu med sååå klart,men något kom i min väg.....Nått som inte säkert va menat,ni vet en dag händer det.
Ja hur som helst i.m lyfter vi till värmen,inga måsten,sol å bad,massa prat,skratt å myyyys.
Med mig tar jag mina fina vänner Mina å Soffan.
Till er här hemma ha det bäst.Till mina vänner Älskar er mest ses om 14 dagar!!!!
Åhhh Jenny fina bästa krya på dig:)Du kmr saknas mig Älskar dig min fina Vän:)
Kram!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar