måndag 15 oktober 2012

Leedighet:)

Är väl de bästa med att lägga sitt eget schema:)Man kan took jobba sen bara dra av med massa lediga dagar när man tycker å vill.Min semester börjar ju på Lördag men jag har ju fullt upp såå behöver ledigheten:)Men packar nog typ kanske Torsdag kväll el Fredag om jag känner mig själv rätt.Jaooo:)Annars kmr de packas i å ur hehe:)Har sin tjusning med.
Barnen verkar lugna inför jag ska åka:)De väntar väl bara hem mig såå de får de jag handlat:)
Ja i.m ska de inte hända mycket bara slappa:)Onsdag packar jag å tar tåget till Stockholm å myser.Hemma Torsdag igen blir bäst.
Vissa val i livet tror jag man bara tilldelas,eller kanske är det ödet som styr,jag vill gärna tro det iaf:)
Nä huvudvärk här,väder,resfeber,häst ja what ever..
Min parfym kom i dag förresten den är magisk vilken doft:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar