tisdag 2 oktober 2012

Mamma å Emmy dag:)

Såå blev det i dag hon fick dagen ledigt!Såå vi kunde gå på stan bara hon å jag som jag hade lovat då hon fyllt:)Såå har en nöjd tjej hemma.Men dock ont i munnen nu är tandställningen på plats:)Så hon avbröt Pappa veckan å kom hem:)Å jag får skippa jouren på jobbet i.m om hon behöver mig vill jag vara hemma:)jag har ändå utbildning å möte i.m men sen vill jag allt finnas till hands om de behövs:)
Jag har varit lite förvirrad under f.m,eller förvirrad är fel ord jag borde väl vara nöjd å glad men kändes inte såå i dag alls.Då är de tur vännerna förstår.Så ringde ju bästa Jenny i dag som förstår mig bra:)Tack för de ni vet verkligen då de behövs:)
Dags sluta nagg uggla för iafton snart då vi ska på In Print Utbildningen i.m i just Västerås:)Jaa plötsligt händer de 2 dar i rad hmmmmm...
Åh förresten nu är Thailändska valutan beställd å snart i våra händer:)Tjejer de närmar siiiiiig:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar