torsdag 11 oktober 2012

Västerås:)

Såå känns de:)Varit på Erikslund ja de hade väl lite,men fick med Hanna runt Ikea jaa:)Fick nästan lite ångest då jag kom hem ef shoppingturen men Hanna intalade mig jag knappt handlat heminredning sen jag blev ensam å visst är det sant!Nu va det dags såå jag e nöjd med det:)
Lite trött då jag väl va hemma.Sen kom Soffan å sen bar det av till stallet till de fina:)Håller tummarna för att Chippan får ett bra nytt hem,kmr en från Uppsala nästa vecka hon känns klockren får vi se.
Ja för övrigt är det bara på topp.Konstigt man kräver inget egentligen,men nu ser det ut att bli Stockholm,bio å Hotell helst med bubbelbad vill jag ha hehe:)Nej då men man får önska:)Blir en fin avslutning innan semestern tar vid jösses mina vänner nu är det nära:)Åh barnen verkar bara vilja bli av med mig hmmmm...De kmr tok sakna Mama:)Som kmr hem som ny:)
Kram Alla fina:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar