onsdag 3 oktober 2012

Lite mera lärd:)

Ja de va en givande data kurs på HandikappCentrum i dag.Säger bara WOW!Det går att kommunicera bra fastän man saknar tal:)Så mycket de finns.Programmet heter In Print!Där kan man i stort sett skriva noveller,göra prat kartor,underlägg,ja vad som.Vilket suveränt hjälpmedel:)Åh de har vi fått till våra barn på jobbet.Så vi kan hjälpa de förmedla å få de på papper med bilder å foton.De är wow:)Rätt mycket ta in med glad jag va en av de få som fick chansen lära mig:)Man är aldrig för gammal för lärdom.Så nu ska jag lära mina kollegor vissa av de:)jag tar Jenny å Mina under mina vingar i helgen:)
Emmy mår bättre fortfarande ont:(Skulle ha varit hemma i afton men kris på jobbet,snälla Hanna ställer upp å fixar:)Tack för de.Ni är goa ni när det väl gäller tar ni hand om varann.
Huvudvärk the lux i dag...Mycket info,lite tankar å vädret påverkar nog det.
Önskar ibland man kunde vara mindre djup men en personlighet är ju inget man bara ändrar.Åh såå är jag ju känslomänniska.
Nedräkning t Thailand nu:)Nu e det nära.Pengar växlat,tåg bokat,biljetter utskrivna:)YES!Bara kolla vad man ska packa då behöver nog inte såå mycket,har ju hoppats på bikini å sol 14 dagar:)
Nice nice behöver detta:)
Sen hem till verkligheten å vännerna:)Ser Thailand som en present åt mig själv,en för tidig 40 års present:)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar