tisdag 9 oktober 2012

Klarade dagen:)

La mig tidigt i.g såå jag skulle orka upp å jobba hade delat i dag.Då vaknar man med migrän from hell:(Va som klubbad!Bara försöka ligga kvar!Åh såå blev det.Klev upp under f.m å de gick segt!Bestäme mig för att besöka Annis grav:)I dag va en sådan dag.Du hade såå höst fint såå.Spelade en låt för dig i dag bara å pratade lite känns skönt.Åh de känns skönt att saknaden inte är lika påtaglig även om du saknas mig enormt har jag lättare hantera de nu:)Du finns alltid med mig ändå du vet:)Åh hann även med en promenad i dag med bästa fina Sandra:)
Jag fixade iaf jobb kvällen även om huvudvärken gjorde sig påmind.
11 dagar kvar till beräknad resa nu....Åh jag har något mer jag längtar till något sker innan min semester å något senare!Efter att inte setts nu på 1 1/2 år har vi nu beslutat oss för att...Livet lär gå vidare å då lär man ha vissheten:)
Åh vet ni ett tips på grym parfym The Girl med Charlotte Perreli kmr snart i min ägo:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar